logo

Menu

  • Homepage
  • O nás
  • Registrácia
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt
Prihlásenie

Zabudnuté heslo?

logo
Prepnúť vyhľadávanie
Polomer: Vypnuté
Polomer:
km Set radius for geolocation
Vyhľadaj kľúčové slovo
Hľadať

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

spoločnosti Essence communications, s.r.o.

 

I.

Úvodné ustanovenia a uzatvorenie zmluvy

 

  • Účelom týchto všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) je úprava vzájomných práv a povinností poskytovateľa a zákazníka v súvislosti s poskytovaním služieb.

 

  • Spoločnosť Essence communications, s.r.o., so sídlom Horná 5, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 46 188 541, zapísaná v OR OS Banská Bystrica, odd. Sro, vl. č. 20259/S (ďalej len „poskytovateľ“) prevádzkuje systém internetových stránok a informačno-komunikačných technológií, ktorý umožňuje registrovaným užívateľom (ďalej len „zákazník“ alebo „zákazníci“) za podmienok stanovených v týchto VOP prístup k službám poskytovateľa (ďalej len “systém“). Služby poskytované poskytovateľom prostredníctvom systému zahŕňajú zobrazenie prevádzky zákazníka na mape umiestnenej na internetovej stránke poskytovateľa vrátane identifikačných údajov prevádzky a jej popisu, mobilnú navigáciu, možnosť využitia zdieľaného obsahu poskytovateľa na sociálnych sieťach, prostredníctvom priameho prístupu na stránku a uverejňovanie bannerov a PR článkov v prostredí webového portálu www.bioproduct.sk, možnosť umiestňovať obrázky do galérie, ako aj možnosť umiestňovať obsah, či reklamu vo forme bannerov na všetkých podstránkach www.bioproduct.sk (ďalej spolu len „služby“), a to po zaplatení poplatku zákazníkom a za podmienok stanovených v týchto VOP.

 

  • Za zmluvu o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) sa považuje vyplnený a odoslaný formulár na stránke www.bioproduct.sk, a to po potvrdení registrácie poskytovateľom. Návrh zmluvy v podobe nevyplneného formulára je umiestnený a prístupný na stránke www.bioproduct.sk, pričom umožňuje zadanie údajov o zákazníkovi v rozsahu užívateľské meno, e-mailová adresa a voľba konkrétnej služby a jej záväzné objednanie u poskytovateľa. Zmluva je uzatvorená okamihom doručenia akceptácie registrácie poskytovateľom zákazníkovi, a to e-mailom alebo iným preukázateľným spôsobom alebo okamihom skutočného začatia poskytovania služby.

 

  • Predmetom zmluvy na strane poskytovateľa je najmä jeho záväzok poskytnúť zákazníkovi službu v rozsahu balíčka služieb zvoleného zákazníkom na stránke www.bioproduct.sk v stanovenej kvalite a dojednanom rozsahu, a to za podmienok uvedených v zmluve, prípadných individuálnych dojednaniach a týchto VOP.

 

  • Premetom zmluvy na strany zákazníka je jeho povinnosť zaplatiť za objednané služby dohodnutú cenu a plniť si ostatné povinnosti v zmysle uzavretej zmluvy a týchto VOP.

 

  • Akékoľvek vedľajšie dohody o prípadných zmenách v zmluve sú akceptovateľné a prípustné výlučne po dohode oboch zmluvných strán.

 

  • Neoddeliteľnou súčasťou zmluvy sú tieto VOP a cenník služieb poskytovateľa uvedený na stránke www.bioproduct.sk.

 

 

II.

Platobné podmienky

 

2.1       Za poskytovanie služieb (t.j. za prístup k obsahu a za možnosť dopĺňať obsah do systému a možnosť ho prezentovať na internetovej stránke www.bioproduct.sk a na súvisiacich stránkach) počas dohodnutého časového obdobia je zákazník povinný zaplatiť poskytovateľovi poplatok stanovený v cenníku poskytovateľa, ktorý je zverejnený na internetových stránkach poskytovateľa (ďalej len „poplatok“ alebo „poplatky“). Všetky poplatky a ceny sú stanovené v Euro. Poskytovateľ nie je platcom DPH.

 

2.2       Poskytovateľ sa môže na základe vopred stanovených a zverejnených podmienok rozhodnúť, že určitému zákazníkovi, ktorý spĺňa tieto podmienky, poskytne časť služieb alebo všetky služby po určité časové obdobie za zníženú cenu alebo bezplatne. Na bezplatné poskytnutie služieb nemá žiaden zákazník právny nárok.

 

2.3       Poplatok môže byť uhradený prostredníctvom služieb internet banking-u, platobných alebo kreditných kariet, služby PayPal, prevodom z bankového účtu.

 

2.4       Poplatok je splatný do 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy medzi poskytovateľom a zákazníkom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Za deň úhrady sa považuje deň pripísania sumy zodpovedajúcej poplatku na bankový účet prevádzkovateľa.  

 

2.5       Poskytovanie služieb je začaté momentom poskytnutia prístupu k predplatenej službe a do systému a oznámenia o tomto poskytnutí zákazníkovi.

 

2.6       Po zaplatení poplatku v zmysle tohto článku budú služby poskytované zákazníkovi počas zaplateného obdobia (v zmysle cenníka). Zákazník nie je povinný zaplatené služby využívať, avšak poskytovateľ má nárok na celý poplatok bez ohľadu na to, či zákazník počas predplatného obdobia skutočne využíval služby.

 

 

III.

Práva a povinnosti poskytovateľa

 

3.1       Poskytovateľ je povinný umožniť zákazníkovi využívanie služieb v rozsahu určenom balíčkom zvoleným zo strany zákazníka s tým spojený prístup do systému poskytovateľa.

 

  • V súvislosti s poskytovaním služby je poskytovateľ povinný najmä:

 

  1. zabezpečovať funkčnosť systému a internetovej stránky www.bioproduct.sk,
  2. vykonávať opatrenia na zníženie alebo úplné odstránenie možných výpadkov v poskytovaní služby,
  3. vykonávať plánované preventívne odpojenie poskytovanej služby s cieľom kontroly a údržby alebo aktualizácie systému (ďalej len „odstávka služby“),
  4. vopred informovať o plánovanej odstávke služby na svojej webovej stránke, prípadne e-mailom alebo inou vhodnou formou upovedomiť o tom dotknutých zákazníkov,
  5. plniť ďalšie povinnosti, vyplývajúce zo zmluvy a z týchto VOP,
  6. oznámiť zákazníkovi bez zbytočného odkladu – najmenej však 24 hodín vopred – prípadné plánované obmedzenia, prerušenia alebo zmeny v poskytovaní služby, z dôvodu bezpečnosti, vyššej moci, rozhodnutia príslušného orgánu alebo súdu, výkonu opráv a prác potrebných pre prevádzku alebo údržbu systému, bez toho, aby to bolo považované za porušenie povinnosti poskytovateľa.

 

3.3       Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za nemožnosť prístupu k predplatenej službe spôsobenú technickými vlastnosťami zariadenia používaného zákazníkom (či už z pohľadu softvéru alebo hardvéru) ani za žiadnu škodu spôsobenú nevhodnosťou takéhoto zariadenia, ako ani za funkčnosť alebo prevádzku zariadenia.

 

  • V súvislosti s poskytovaním služby je poskytovateľ oprávnený najmä:

 

  1. zablokovať prístup zákazníka do systému a ukončiť alebo prerušiť poskytovanie služieb, ak zákazník poruší niektorú zo svojich povinností podľa bodu 4.2 týchto VOP,
  2. zaviesť dodatočné spôsoby ochrany služby, ak je to potrebné z dôvodu zvýšenia jej ochrany alebo z dôvodu ochrany zákazníka, pokiaľ zavedenie tejto ochrany nevyvolá dodatočné finančné náklady na strane zákazníka alebo pokiaľ zákazník s týmito dodatočnými nákladmi súhlasil alebo o zavedenie dodatočného spôsobu ochrany služby požiadal,
  3. informovať zákazníka o produktoch týkajúcich sa služby a iných aktivitách poskytovateľa e-mailom alebo iným vhodným spôsobom; takáto informácia sa nepovažuje za nevyžiadanú poštu (spam),
  4. jednostranne obmeniť alebo zmeniť funkčnú alebo technickú špecifikáciu služby, alebo vylepšiť užívateľské rozhranie na prístup k službe, pokiaľ je táto obmena, zmena alebo vylepšenie v súlade s najnovšími odbornými poznatkami v príslušnom odbore alebo nesporne prispeje k užívateľskému komfortu pri využívaní služby,
  5. odmietnuť poskytnutie služby zákazníkovi, pokiaľ mu už predtým bolo poskytovanie služby dočasne pozastavené alebo ak poskytovateľ odstúpil od zmluvy.

 

IV.

Práva a povinnosti zákazníka

 

4.1       Zákazník má po splnení stanovených podmienok (najmä po registrácii a úhrade poplatku) právo na poskytovanie služby počas príslušného predplateného obdobia, a to v súlade s podmienkami dohodnutými v zmluve a v týchto VOP.

 

4.2       Zákazník je oprávnený najmä

  1. obracať sa so svojimi žiadosťami a pripomienkami na poskytovateľa,
  2. na poskytnutie úplných a pravdivých informácií o skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na kvalitu a stabilitu služieb poskytovaných poskytovateľom, a to v dostatočnom časovom predstihu, pokiaľ je takéto poskytnutie informácií vzhľadom na okolnosti a pomery možné a očakávateľné,
  3. využívať poskytnutý priestor výlučné na účely špecifikované v bode 1.2. týchto VOP,
  4. umiestňovať na internetovú stránku www.bioproduct.sk obsah vymedzený v bode 1.2 VOP.

 

4.3.      Zákazník je povinný najmä

 

  1. neumiestňovať na internetovú stránku www.bioproduct.sk obsah, ktorý nezodpovedá účelu poskytovania služieb definovanému v bode 1.2 VOP, najmä erotický a pornografický materiál (text, obrázky, videá atď.), obsah nabádajúci k národnostnej, rasovej alebo etnickej neznášanlivosti, propagujúci fašizmus, komunizmus alebo iné podobné ideológie, obsah porušujúci autorské práva alebo iné práva duševného vlastníctva alebo obsah akýmkoľvek iným spôsobom porušujúci zákony Slovenskej republiky alebo dobré mravy,
  2. platiť poplatok za poskytnutú službu, ako aj všetky poplatky súvisiace s poskytovaním služby podľa cenníka,
  3. počas celého trvania zmluvného vzťahu poskytovateľovi oznamovať všetky zmeny svojich identifikačných údajov,
  4. počas celého trvania zmluvného vzťahu poskytovateľa bezodkladne informovať o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli nepriaznivo ovplyvniť poskytovanie služieb poskytovateľom,
  5. využívať služby v súlade so zákonmi Slovenskej republiky, zmluvou a prípadnými pokynmi a návodmi poskytovateľa,
  6. chrániť individuálne prihlasovacie údaje a neposkytnúť ani nesprístupniť ich tretej osobe, ani ich nezverejniť a neumožniť ich použitie alebo zneužitie treťou osobou.

 

4.4       Zákazník uzavretím zmluvy vyjadruje výslovný súhlas so začatím poskytovania elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, pričom v súlade s § 7 ods. 6 písm. l) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov zároveň vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.  

 

4.5.      Zákazník je povinný všetku komunikáciu s poskytovateľom realizovať výlučne v elektronickej forme, ak v zmluve alebo v týchto VOP nie je uvedené inak.

 

V.

Podmienky a spôsob reklamácie

 

5.1       Poskytovateľ vyhlasuje, že služby bude poskytovať v kvalite, ktorú je možné rozumne očakávať s prihliadnutím na ich povahu, účel, odmenu za ich poskytovanie a podmienky používania.

 

5.2       V prípade, ak dôjde v priebehu poskytovania služieb podľa zmluvy k vadám na strane poskytovateľa, je zákazník oprávnený tieto vady u poskytovateľa písomne reklamovať najneskôr do 10 dní odo dňa kedy tieto vady zistil alebo mohol zistiť, inak toto právo objednávateľa zaniká. Reklamáciu je zákazník povinný uplatniť prostredníctvom e-mailu na adrese info@bioproduct.sk. V reklamácii je zákazník povinný presne špecifikovať v čom spočíva reklamovaná vada a zároveň uviesť časové obdobie počas ktorého sa vada vyskytla.

 

5.3       Reklamácia zákazníka sa považuje za opodstatnenú, ak dôjde k výpadku systému a poskytovanie služieb bude prerušené na viac ako 48 po sebe nasledujúcich hodín.

 

5.4       Poskytovateľ je povinný doručiť zákazníkovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak zákazník má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

 

5.5       Poskytovateľ je povinný doručiť zákazníkovi oznámenie o vybavení reklamácie do 30 dní odo dňa, kedy bola reklamácia doručená poskytovateľovi.

 

5.6       V prípade opodstatnenosti reklamácie sa poskytovateľ zaväzuje poskytnúť zákazníkovi zľavu vo forme predĺženia poskytovania služieb o dobu, počas ktorej zákazníkovi služby neboli poskytované.

 

5.7       V prípade, že zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak poskytovateľ na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

5.8       Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

 

 

 

 

 

VI.

Ochrana osobných údajov

 

6.1       Zákazník registráciou v systéme a uzatvorením zmluvy udeľuje v súlade s § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) súhlas so zaradením všetkých jeho osobných a iných údajov uvedených v objednávke, ako aj ďalších údajov získaných pri obchodnom styku (ďalej len „osobné údaje“) do databázy poskytovateľa a s ich spracovaním.

 

6.2       Súhlas sa udeľuje na spracúvanie osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, e-mail, adresa a telefónne číslo. Osobné údaje sa budú spracovávať na obchodné a marketingové potreby poskytovateľa vrátane ponúkania obchodu a služieb, ako aj na zasielanie obchodných oznámení, okrem iného aj prostredníctvom elektronických prostriedkov (predovšetkým formou e-mailu a SMS správ).        

 

6.3       Súhlas sa udeľuje na dobu trvania zmluvného vzťahu zmluvných strán a obdobie dvoch (2) rokov od jeho skončenia. Zákazník berie na vedomie, že má práva podľa zákona o ochrane osobných údajov, t. j. predovšetkým, že poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné a že má právo prístupu k osobným údajom. Každý zákazník má práva najmä podľa § 28 zákona o ochrane osobných údajov, t. j. okrem iného na základe písomnej žiadosti od poskytovateľa vyžadovať opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil, blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím lehoty jeho platnosti. Zákazník má ďalej na základe písomnej žiadosti právo u poskytovateľa namietať voči využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu v poštovom styku alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu. Zákazník pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

 

6.4       Udelený súhlas so spracovaním osobných údajov možno kedykoľvek odvolať emailom doručeným poskytovateľovi. Poskytnutie uvedených osobných údajov je dobrovoľné, avšak nevyhnutné na poskytovanie služieb a poskytovateľ nemá právny nárok na ich získavanie. V prípade neaktuálnosti osobných údajov poskytnutých zákazníkom, po splnení účelu, na ktorý boli poskytnuté, alebo v prípade odvolania súhlasu, budú tieto osobné údaje zlikvidované. Odvolanie súhlasu počas trvania zmluvného vzťahu má za následok ukončenie poskytovania služieb, prístupu zákazníka do systému a tejto zmluvy.

 

VII.

Trvanie a zánik zmluvy

 

  • Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.

 

7.2       Zmluva zaniká:

 

  1. uplynutím času, na ktorý bola uzavretá, ak bola uzavretá na dobu určitú,
  2. písomnou dohodou zmluvných strán,
  3. odstúpením od zmluvy,
  4. výpoveďou,
  5. zánikom poskytovateľa alebo zákazníka bez právneho nástupcu.

 

7.3       Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený od zmluvy odstúpiť do siedmich pracovných dní odo dňa jej uzavretia. Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak sa služba začala plniť s jeho súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 

7.4       Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, ak

 

  1. poskytovateľ opakovane, ani po reklamácii, neposkytuje služby podľa zmluvy a týchto VOP, alebo ich opakovane poskytuje s podstatnými vadami; za podstatnú vadu sa považuje taká vada, ktorá bráni využívaniu služby po čas dlhší ako tri po sebe nasledujúce kalendárne mesiace,
  2. poskytovateľ opakovane (najmenej trikrát) neodstráni reklamovanú vadu služby v určenom čase.

 

7.5       Poskytovateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, ak

 

  1. sa identifikačné údaje uvedené zákazníkom v zmluve alebo objednávke preukážu ako nepravdivé; za uvedenie nepravdivých údajov sa nepovažuje, ak zákazník opomenie oznámiť zmenu údajov poskytovateľovi,
  2. zákazník v lehote uvedenej v bode 2.4 týchto VOP neuhradí poplatok za využívanie služieb,
  3. zákazník poruší ktorúkoľvek z povinností uvedených v bode 4.3 týchto VOP
  4. zákazník pri využívaní služby porušuje všeobecne záväzné právne predpisy alebo porušuje práva tretích osôb.

 

7.6       Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy jednej zo zmluvných strán druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy treba druhej strane oznámiť písomne. Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje a každý z účastníkov je povinný vydať druhému všetko, čo podľa nej dostal. Pri vydávaní sa primerane použije § 560 Občianskeho zákonníka.

 

7.7       Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená vypovedať zmluvu, uzavretú na dobu neurčitú, z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Výpoveď zmluvy môže byť písomná alebo zaslaná e-mailom a musí byť vždy doručená druhej zmluvnej strane. Výpovedná lehota je 2-mesačná a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po preukázateľnom doručení výpovede druhej zmluvnej strane.

 

7.8       Zmluva uzavretá na dobu určitú zaniká uplynutím času, na ktorý bola uzavretá, ibaže sa zmluvné strany dohodnú inak. Zmluvu na dobu určitú nie je možné vypovedať.

 

VIII.

Záverečné ustanovenia

 

8.1       Práva a povinnosti zákazníka a poskytovateľa sa riadia zmluvou (objednávkou), týmito VOP a cenníkom.

 

8.2       V prípade, že sa ktorékoľvek dojednanie v tejto zmluve alebo VOP ukáže ako neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné alebo sa ním stane, nemá táto skutočnosť vplyv na ostatné dojednania, ak nevyplýva inak z donucujúcich ustanovení právnych predpisov, a strany sa zaväzujú nahradiť také dojednanie dojednaním platným, účinným a vymáhateľným, ktoré bude najbližšie obchodnému účelu pôvodného dojednania, a to do tridsiatich (30) dní odo dňa, kedy na to jedna strana vyzve druhú.

 

8.2       Poskytovateľ môže na základe vlastného rozhodnutia poskytovať balíky služieb/predplatiteľské balíčky, tzn. rôzne kombinácie služieb a ďalšieho tovaru a služieb poskytovateľa alebo tretích strán za stanovenú cenu (ďalej len „balíčky“), ktoré z času na čas zverejní na svojich internetových stránkach, spolu s popisom a prípadne aj osobitnými podmienkami ich poskytnutia. Zákazník týmto vyslovene súhlasí s tým, že na poskytnutie resp. dodanie balíčkov sa budú primerane vzťahovať príslušné časti týchto VOP, dodatočné podmienky pre príslušný balíček (ak existujú), alebo podmienky tretích strán pre poskytovanie plnení tretích strán, ktoré sú súčasťou balíčka. Zákazník je povinný sa s podmienkami používania balíčkov podľa predošlej vety oboznámiť a objednaním a akceptovaním príslušného balíčka potvrdzuje, že sa s týmito podmienkami oboznámil a že s nimi výslovne súhlasí a je nimi viazaný a bude ich dodržiavať; zákazník tiež potvrdzuje, že pokiaľ ide o plnenia tretích strán, za tieto v plnom rozsahu zodpovedá príslušná tretia strana, ktorá je poskytovateľom/dodávateľom týchto plnení v súlade s podmienkami pre používaní dotknutých plnení.

 

8.3       Pokiaľ nie je v zmluve alebo v týchto VOP uvedené inak, alebo pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, tak sa všetky písomnosti medzi zmluvnými stranami doručujú prostredníctvom e-mailu.  Za doručenie e-mailovej správy sa považuje aj prijatie potvrdenia o zobrazení na počítači druhej zmluvnej strany („Return Receipt – Displayed“) alebo uplynutím lehoty 7 dní odo dňa prijatia potvrdenia o doručení správy druhej zmluvnej strane do jej e-mailovej schránky („Return receipt-delivered“). V prípade pochybností o doručení prostredníctvom e-mailu sa za riadne doručenie považuje odoslanie na poslednú známu e-mailovú adresu zmluvnej strany, uvedenú v zmluve (objednávke) alebo v identifikačných údajoch administrátorského rozhrania služby.

 

8.4       Skutočnosti výslovne neupravené v týchto VOP sa spravujú platnými a účinnými právnymi predpismi Slovenskej republiky (bez ohľadu na štátnu príslušnosť zákazníka), najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov, zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, v znení neskorších predpisov a zákonom zákona č 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

 

8.5       Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku akéhokoľvek sporu z právneho vzťahu vyplývajúceho zo zmluvy, ktorú medzi sebou uzatvorili a právnych vzťahov z nej vyplývajúcich a s ňou súvisiacich, je každá zmluvná strana oprávnená domáhať sa svojich nárokov na všeobecnom súde v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 160/2015 Z.z. Civilného sporového poriadku.

 

8.6       Tieto VOP (vrátane cenníka poskytovateľa) je poskytovateľ oprávnený kedykoľvek jednostranne zmeniť. O takejto zmene je povinný poskytovateľ informovať zákazníka v dostatočnom časovom predstihu, spravidla najmenej 30 dní pred účinnosťou zmeny VOP, a to prostredníctvom elektronickej správy zaslanej na e-mailovú adresu alebo zverejnením zmeny VOP na stránke www.bioproduct.sk. Pokiaľ so zmenou VOP nebude zákazník súhlasiť, je oprávnený v lehote 15 dní od jej uverejnenia zmluvu ukončiť, a to vždy ku koncu príslušného kalendárneho mesiaca. Márnym uplynutím lehoty na zaslanie nesúhlasu so zmenou VOP sa má za to, že so zmenou VOP zákazník súhlasí a zmenené VOP nadobudnú účinnosť dňom v nich uvedeným. Dňom nadobudnutia účinnosti zmeny VOP dochádza zároveň k zmene zmluvy, a to v súlade so zmenou VOP.

 

8.7       Orgánom dozoru vo veciach ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj so sídlom Prievozská 32, P.O.Box 5, 820 07 Bratislava.

 

8.8       Kontaktné údaje poskytovateľa sú uvedené na stránke www.bioproduct.sk.

 

8.9       Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.3.2017.

 

apríl 2020
Po Ut St Št Pi So Ne
« mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Prihlásenie / Registrácia

Prihlásenie

Zabudnuté heslo?

Jedzme zdravo - 5 pozitívnych vplyvov biopotravín na zdravie nášho organizmu

18. marca 2017

Bioproduct

Dostávajte kvalitné a overené informácie od transparentného zdroja. Buďte informovaní o novinkách zo sveta bio. Spoznajte biofarmárov či biovýrobcov a ich kamenné obchody v blízkosti vášho domova. Ako biofarmári a biovýrobcovia oslovte vašich potenciálnych zákazníkov a informujte ich o novinkách, ktoré prinášate.

Podporujeme domáce bioprodukty. Podporujeme domácu výrobu.

Staňte sa súčasťou rodiny bioproduct.sk.

Články

  • Jedzme zdravo – 5 pozitívnych vplyvov biopotravín na zdravie nášho organizmu
  • Domáce je BIO
  • Ako porozumieť výhodám potravín s označením bio
  • Prečo práve bio?

Kategórie článkov

  • O bio
  • Zaujímavosti
  • Facebook
  • Homepage
  • O nás
  • Registrácia
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt

© 2015 Copyright by bioproduct.sk. All rights reserved. 

Máte otázku?
Máte otázku?
Nevyplnili ste všetky povinné polia
Vaša správa sa spracováva, prosím počkajte.
Správa úspešne odoslaná.
Nesprávne vyplnená Capcha (overenie)
Ospravedlňujeme sa, ale vaša správa nebola odoslaná, prosím skúste neskôr.
Ak máte na nás otázku, napíšte nám.
Vaše údaje
Správa
Chcete odoberať novinky?
Overenie či nie ste automat
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.RozumiemViac informácií.